Total krasch

Är det total krasch på Blogg.ses antal besök/sidvisnings räknare?
Den 14 februari fanns inte ens med...då är det ju svårt att slå Jannes besökarrekord!
Hur går nu det här då?
Tur vi inte bor i USA.Då hade jag måsta stämma dom som äger blogg.se,kanske!
De kanske repar det till imorgonbitti...det är ju mycket för att det har varit Alla hjärtans dag förståss!
Ytterligare ett ilandsproblem i min värld!
Ett nytt bubbelspel hittade jag i kväll också:http://www.spela.se/spel_/Bubble_Elements.html

Kommentarer
Postat av: Jag

Nu funkar sidräknaren!

2009-02-15 @ 09:32:47
Postat av: Mamma Ejrevi

Jag kör stenhårt med Bubble Shooter, hur kul som helst. Andra mammor och mormödrar stickar tröjor till de sina å vi ägnar oss åt spel, när ska vi växa upp:)

2009-02-15 @ 17:10:35
Postat av: J

Hahaha har du också börjat spela det där?? Jag och Tina är helt besatta av det där spelet, timmarna går så fort =)

2009-02-17 @ 12:03:47
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0