Sju års olycka!

Har ledig helg!
Rocky skulle ha varit här till imorgon men nu har han fått krupp och är sjuk och ska vara hemma istället.
Krya på dej Mommo´s gullunge!Var duktig och ta hostmedicinen!
Nu blev det inget två åring här så då städade jag istället.
Att jag kan vara klantig är väl allmänt känt men som avslutning på städningen så lyckas jag riva ned en spegel.
Så nu blir det 7 års olycka till...
Och det är inget skrock ska ni tro!Det började direkt!
Det gick en säkring,ljuslyktan jag tänt på toan för att mysa till det föll ned och nu har stearin fulla golvet!

Kommentarer
Postat av: Heléne

Vad är permalink?

2009-02-08 @ 08:56:55
URL: http://optimalprimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0