Mobil med teknik!

Vi har blivit två år äldre tillsammans jag och min man.
Våra underbara barn hade verkligen kommit på bra presenter åt oss!
Vi fick varsin mobiltelefon med kamera,radio och MP3 som man även kan ringa med!
Tänk så otroligt fort tekniken går framåt!
-92 köpte vi våran första bärbara mobil.Super modern!
Med extra batteriet var den väl nästan 20 cm lång
Batteriet laddade man i bilens cigguttag.Det höll väl strömmen i 2-3 timmar.
Om man inte pratade förståss!Men det var hightec!!!
Den var ju så smidig att man kunde ta den med sej!

Nu ska jag få nån vänlig själ(kanske Johan???)att ladda ned musik också.
Men radion är kanon ,nu kan jag ju lyssna på Rixmorronzoo tills på måndag när de tar semester!

I helgen vill jag ha SOL.
Jag är ledig och har inget för mej!
Så jag vill SOLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0