Stockholmstripp

I helgen åker jag och LillOlle till Stockholm.
Men så trevligt tänker du då.Men varför drar hon med sej katten?
Ni som känner mej förstår ju!
Det är ju kattutställning Märsta!
Så efter att ha inventerat mellan 6-9 på 1 maj ,så ska jag hem och hämta Olle,
fara till Hanna & André och bada Olle där
 (vågar inte chansa att varmvattnet inte räcker om han badas hemma!)
Sen hem äta nåt och packas sej iväg.
Ska åka från Kallax(Norweigen)med två lika tokiga Piteå tjejer med katter.
Sen träffar Lisa(med katt-så klart) oss där på Hotell Connect i Arlandastad.
Sen blir det instängd i en utställninghall hela helgen (mellan 7-18 lördag  & söndag)!
Hoppas vi är så pigga att vi kan gå ut och äta på lördagkväll
och att det inte bara blir en sallad från en mack
Hem igen på söndagkväll -då har jag med en kattunge som Lisa sålt till Umeå.
Jag tar kattungen till Skellefteå där det paret möter upp
.Så går det bra så är jag hemma vid 1-tiden
På natten.
Det är min helg det!
Kommer ju inte att vara så pigg på måndag precis!
Nu har jag inte nån förhoppning att Olle ska komma till panel den här gången,
Han har tappat massor med päls och vikt för han har ju parat Venuz i vår!
Men det ska ju bli kul i alla fall.
Få prata katt en hel helg när det ska vara SOMMARVÄRME UTE.
Men så här är det att ha en hobby...kan vara i vart fall.
Hur som helst HÅLL TUMMARNA FÖR OLLE I HELGEN SÅ KANSKE HAN FÅR EN PLATS I PANELEN!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till i helgen då! :)

2009-04-30 @ 17:05:04
URL: http://blogg.guldklimpens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0