Skellefteå på vintern

Måste visa en läcker film från Skellefteå!
Kolla filmen!
Jag blev så inspirerad,vad vackert vi har här!
Vi har en badtunna här ute på gården men har inte gjort den i ordning så att vi kan bada på vintern.
Nu blev jag sugen att ordna det i alla fall.
Tänk ligga i det varma vattnet med bara månljus och norrsken som belysning en kall kväll!
Gud vad läckert!
Däremot är jag glad så länge inte lapparna kör renarna hit.Inte kul gå ut på morgonen och ha renar fulla gården!
Och sen ha de stirrandes mitt på vägen när man kommer och kör bil.
Nu är det nog 5 år sen de var här ute sist men nån strören finns ju ändå!

http://www.destinationskelleftea.se/travelworld/media/cold_incentive_large.wmv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0